luni, 7 mai 2012

Furtuna

- pentru life in pictures -
. . . . . . . . .

6 comentarii:

  1. Frumoasa muzica, deosebita de ceea ce poti auzi in mod obisnuit pe bloguri. Dramatica, la fel ca si imaginile. Imi place foarte mult acest videoclip.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am privit cu uimire imaginile. Extraordinar surprinsa furtuna! Mi s-a parut incredibila acea fotografie in care apa intra pur si simplu pe sosea. Muzica, desigur, deosebita. Nu mi-as fi imaginat un duet :) Unele imagini au frumusetea unor acuarele. Poate n-ar trebui sa "laud" o furtuna...dar e frumoasa in maretia si furia ei :)
    Multumesc pentru acest filmulet.
    Sa ai o zi placuta!
    P.S - ... scuze pentru intarziere :) Am multe restante la vizite si comentarii...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multa placere!
      Iti doresc si eu o zi frumoasa!

      Si nu se pune problema intarzierii, fiecare citeste numai daca vrea si atunci cand are timp :)

      Ștergere
  3. Muzica mi-a plăcut tare !
    Imginile sunt foarte frumoase !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca le plac si altora, asa cum mi-au placut si mie :)

      Ștergere